katolicki zespół edukacyjny im. świętej Rodziny w Olsztynie

katolicka szkoła podstawowa

im. Świętej Rodziny w Olsztynie

 

Prowadzimy rekrutację kandydatów
na rok szkolny 2024/2025

 

Zapraszamy do szkoły na DZIEŃ OTWARTY
24 LUTEGO 2024 r.
godz. 10:00 – 12:00

PRZYJDŹ i zobacz, co oferujemy i w jakich warunkach pracujemy!

 

JESTEŚMY  SZKOŁĄ  PUBLICZNĄ
NIE  POBIERAMY  CZESNEGO

 

Chcesz  uzyskać więcej informacji  —  ZADZWOŃ
89-533 38 44
797 002 324

 

Osoby zainteresowane rekrutacją proszone są o kontakt z sekretariatem szkoły
telefonicznie: (89) 533-38-44       797 001 324
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: szkol.swietarodzina@tlen.pl

 

Nie jesteśmy objęci systemem rekrutacji elektronicznej. Zapisy do naszej szkoły odbywają się
w sposób tradycyjny i obejmują następujące ETAPY:

 

ETAP 1.
Złożenie DWÓCH dokumentów wstępnych:

  • ZGŁOSZENIE kandydata na ucznia ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania)
  • DEKLARACJI zapisu z oświadczeniem o akceptacji katolickiego charakteru szkoły (druk do pobrania)

 

Prosimy, aby dokumenty były:
  • wypełnione we wszystkich polach,
  • podpisane przez obojga rodziców/opiekunów prawnych,
  • złożone w:
    – sekretariacie szkoły
    (pn – pt, godz. 7.00-15.00),

    – lub portierni   (pn – pt, godz. 7:00-16:30)
    – lub
    skrzynce pocztowej przy drzwiach wejściowych szkoły (bez ograniczeń czasowych).
Terminy złożenia dokumentów:
– do 27 lutego 2024 r. – rodzice dzieci z Niepublicznego Przedszkola im. Świętej Rodziny
– do 13 marca 2024 r. – rodzice dzieci z Olsztyna i okolic – NIE JESTEŚMY SZKOŁĄ OBWODOWĄ

 

 

ETAP 2.
Spotkanie kandydata i jego rodziców/opiekunów prawnych z dyrektorem szkoły
i przedstawicielem organu prowadzącego:
– od 20 marca 2024 r. do 26 kwietnia 2024 r. –
oraz uzupełnienie dokumentów      – do 8 maja 2024 r. –
  • O terminie rozmowy rodzice będą informowani tel przez sekretariat szkoły.
  • Rozmowy odbywają się zasadniczo w dniach roboczych.

 

 

ETAP 3.
Ogłoszenie kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
    – 14 maja 2024 r. –
  • O wynikach rekrutacji szkoła informuje telefonicznie przez sekretariat;
    nie publikuje ich na stronie internetowej.
  • Rodzice dzieci nieprzyjętych mogą złożyć pisemne podanie o ponowne rozpatrzenie przyjęcia – wpisanie na listę rezerwową kandydatów do szkoły.
    Prośby będą rozpatrywane w przypadku zwolnienia się miejsca w oddziale. O wyniku ponownego rozpatrzenia prośby rodzice zostaną poinformowani telefonicznie.

 

 

Regulamin rekrutacji do klasy pierwszej

INFORMACJE OGÓLNE

  • Do klas I przyjmowane są:
    1. W pierwszej kolejności dzieci 7-letnie – objęte obowiązkiem szkolnym;
    2. Dzieci 6-letnie – jeśli są wolne miejsca oraz zgodnie z wolą rodziców, jeżeli dziecko korzystało z wychowania przedszkolnego w poprzednim roku szkolnym, w którym ma rozpocząć naukę w szkole oraz posiada pozytywną opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej.
  • W celu przeprowadzenia rekrutacji Dyrektor Szkoły powołuje komisję rekrutacyjną. Komisja rekrutacyjna weryfikuje zebraną dokumentację, przeprowadza rozmowę z kandydatem na ucznia i jego rodzicami/opiekunami prawnymi oraz decyduje o przyjęciu/nieprzyjęciu do szkoły.
  • Rekrutacja odbywa się w czterech etapach:
    1. Składanie dokumentów wstępnych;
    2. Rozmowa kandydata i jego rodziców/opiekunów prawnych z komisją rekrutacyjną – Dyrektorem Szkoły i przedstawicielem Stowarzyszenia Świętej Rodziny (organu prowadzącego szkołę);
    3. Składanie dokumentów dotyczących gotowości dziecka do nauki;
    4. Ogłoszenie kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

    ETAPY REKRUTACJI

    Etap 1. Składanie dokumentów wstępnych.

    • Sekretariat przyjmuje dokumenty od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.

    Etap 2. Rozmowa kandydata i jego rodziców/opiekunów prawnych z komisją rekrutacyjną.

    • Rozmowy odbywają się w dniach roboczych. Z przyczyn organizacyjnych rozmowy mogą być przeprowadzane również w soboty.
    • O terminie spotkań (dogodnym dla szkoły i rodziców) rodzice/opiekunowie prawni informowani są telefonicznie przez sekretariat szkoły.
    • Istnieje możliwość zmiany terminu spotkania z ważnych powodów po wcześniejszym ustaleniu daty spotkania z sekretariatem szkoły.

    Etap 3. Składanie dokumentów dotyczących gotowości dziecka do nauki.

    • Dokumenty, które należy złożyć w sekretariacie szkoły:
      • informacja o gotowości do podjęcia nauki w szkole podstawowej wystawiona przez przedszkole lub oddział przedszkolny,
      • w przypadku dzieci 6-letnich wymagana jest opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej.
    • Sekretariat przyjmuje dokumenty od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.

    Etap 4. Ogłoszenie kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.

    Dokumenty, które należy złożyć w sekretariacie szkoły:

    • zgłoszenie kandydata na ucznia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania w sekretariacie szkoły),
    • deklaracja zapisu ucznia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz oświadczeniem rodziców o akceptacji katolickiego charakteru szkoły (druk do pobrania w sekretariacie szkoły),
    • jedno zdjęcie legitymacyjne.
    • O wynikach rekrutacji szkoła informuje rodziców/opiekunów prawnych telefonicznie przez sekretariat; nie publikuje ich na stronie internetowej.
    • Rodzice/opiekunowie prawni dzieci nieprzyjętych do szkoły mogą złożyć pisemne podanie o ponowne rozpatrzenie przyjęcia kandydata – wpisanie na listę rezerwową kandydatów do szkoły. Prośby te będą rozpatrywane w przypadku zwolnienia się miejsca w oddziale. O wyniku ponownego rozpatrzenia prośby rodzice informowani są telefonicznie.

Regulamin całorocznej rekrutacji uzupełniającej
do wszystkich klas – pierwszej i wyższych

INFORMACJE OGÓLNE

  • Szkoła prowadzi całoroczną rekrutację uzupełniającą – w przypadku wolnych miejsc w danej klasie.
  • Pierwszeństwo przyjęcia do szkoły mają kandydaci, którzy wraz z rodzicami/opiekunami prawnymi przeszli wcześniej wszystkie etapy rekrutacji do klasy pierwszej i zostali wpisani na listę rezerwową kandydatów do szkoły.
  • Rekrutacja kandydatów do klas I-VIII, którzy nie przeszli wcześniej rekrutacji odbywa się w trzech etapach:
    1. Składanie dokumentów;
    2. Rozmowa kandydata i jego rodziców/opiekunów prawnych z komisją rekrutacyjną – Dyrektorem Szkoły i przedstawicielem Stowarzyszenia Świętej Rodziny (organu prowadzącego szkołę);
    3. Ogłoszenie wyniku rekrutacji.
  • W celu przeprowadzenia rekrutacji Dyrektor Szkoły powołuje komisję rekrutacyjną, która sprawdza zebraną dokumentację, wyznacza termin rozmowy i ustala wynik rekrutacji.

ETAPY REKRUTACJI UZUPEŁNIAJĄCEJ
dla kandydatów, którzy nie przeszli wcześniej rekrutacji do klasy pierwszej

Etap 1. Składanie dokumentów

  • Dokumenty, które należy złożyć w sekretariacie szkoły:
    • zgłoszenie kandydata na ucznia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania w sekretariacie szkoły),
    • deklaracja zapisu ucznia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz oświadczeniem rodziców o akceptacji katolickiego charakteru szkoły (druk do pobrania w sekretariacie szkoły),
    • wykaz ocen uzyskanych w danym roku szkolnym do momentu rozpoczęcia postępowania rekrutacyjnego,
    • świadectwo z poprzedniej szkoły (do klas starszych niż kl. I),
    • jedno zdjęcie legitymacyjne.
  • Sekretariat przyjmuje dokumenty od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.

Etap 2. Rozmowa kandydata i jego rodziców/opiekunów prawnych z komisją rekrutacyjną.

  • Rozmowy odbywają się w dniach roboczych. Z przyczyn organizacyjnych rozmowy mogą być przeprowadzane również w soboty.
  • O terminie spotkań (dogodnym dla szkoły i rodziców) rodzice/opiekunowie prawni informowani są telefonicznie przez sekretariat szkoły.
  • Istnieje możliwość zmiany terminu spotkania z ważnych powodów po wcześniejszym ustaleniu daty spotkania z sekretariatem szkoły.

Etap 3. Ogłoszenie wyniku postępowania rekrutacyjnego

  • O wynikach rekrutacji szkoła informuje rodziców/opiekunów prawnych telefonicznie przez sekretariat; nie publikuje ich na stronie internetowej.

Procedura odwoławcza

  • Rodzic/opiekun prawny kandydata może wnieść do Dyrektora Szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia poinformowania o nieprzyjęciu dziecka do szkoły.
  • Dyrektor rozpatruje odwołanie w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. Jego decyzja jest ostateczna.