Grupa 3 i 4 latków
8.00 – 13.00 Realizacja Podstawy Programowej
Godziny | Plan zajęć dziecięcych |
6.30- 7.30 | Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze |
7:30 – 8:00 | Zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela. Przygotowywanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie z dziećmi. Zabawy dowolne podejmowane przez dzieci. |
8:00-8:30 | Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe i tematyczne |
8:30-9:00 | Przygotowanie do śniadania. Kształtowanie i utrwalanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. Śniadanie Usprawnianie umiejętności samodzielnego jedzenia |
9:00 – 9:20 | Zajęcia dydaktyczne wynikające z Programu Wychowania Przedszkolnego zaplanowane przez nauczycielki w ramach Planu Miesięcznego |
9:20 – 10.00 | Zabawy dowolne podejmowane przez dzieci. |
10.00– 10.15 | II śniadanie |
10.20 – 11.50 | Pobyt w ogrodzie. Czynności samoobsługowe w szatni (ubieranie się i rozbieranie). Spacery i wycieczki (lub zabawy ruchowe w Sali jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwalają na pobyt na powietrzu). |
11:50 – 12:30 | Przygotowanie do obiadu. Obiad. Czynności samoobsługowe. |
12:30 – 12:30 | Przygotowanie do obiadu. Obiad. Czynności samoobsługowe. |
12:30 – 13:00 | Słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela |
13:00 – 14:15 | Odpoczynek poobiedni – słuchanie muzyki lub bajek. Czynności samoobsługowe (rozbieranie się i ubieranie, toaleta). |
14:15 – 14:40 | Podwieczorek |
14:45 – 16:00 | Dziecięce zabawy dowolne. Indywidualna praca wyrównawcza. Utrwalanie wcześniej poznanych treści dydaktycznych. |
16:00 – 17:00 | Schodzenie się dzieci z wszystkich grup. pobyt na świeżym powietrzu, rozchodzenie się dzieci do domu |
Grupa 5 i 6 latków
8.00 – 13.00 Realizacja Podstawy Programowej
Godziny | Plan zajęć dziecięcych |
6.30- 7.30 | Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze |
7.30 – 8.00 | Schodzenie się dzieci. Zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela. Praca indywidualna .Przygotowywanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie z dziećmi. |
8:00-8:30 | Stwarzanie atmosfery sprzyjającej podejmowaniu przez dzieci różnorodnych form aktywności.. Ćwiczenia poranne. |
8:30-9:00 | Przygotowanie do śniadania. Kształtowanie i utrwalanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. Śniadanie |
9:00 – 10.30 | Zajęcia dydaktyczne wynikające z Programu Wychowania Przedszkolnego zaplanowane przez nauczycielki w ramach Planu Miesięcznego, w tym zajęcia umuzykalniając z akompaniamentem. |
10.30 – 10.45 | II śniadanie |
10.45 – 11.50 | Pobyt w ogrodzie w tym zabawy ruchowe. Czynności samoobsługowe w szatni (ubieranie się i rozbieranie). Spacery i wycieczki (lub zabawy ruchowe w sali jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwalają na pobyt na powietrzu). |
12:00 – 12:30 | Przygotowanie do obiadu. Obiad. Czynności samoobsługowe. |
12:30 – 13:00 | Zabawy dowolne podejmowane przez dzieci. |
13:00 – 14:20 | Słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela. Zabawy w kącikach zainteresowań. Rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci. Indywidualna praca wyrównawcza.
Swobodne zabawy dziecięce w sali lub w ogrodzie przedszkolnym (w zależności od warunków atmosferycznych). Zajęcia dodatkowe. |
14:15 – 14:30 | Przygotowania do podwieczorku. Podwieczorek |
14:30– 15:00 | Dziecięce zabawy dowolne. Indywidualna praca wyrównawcza. Utrwalanie wcześniej poznanych treści dydaktycznych. Zajęcia dodatkowe. |
15:00- 16:00 | Łączenie grup 5-6 latków. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.-sala nr 11 |
16.00-17.00 | Zabawy wszystkich przedszkolaków w sali nr 6 |
Niepubliczne Przedszkole im. Świętej Rodziny
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 11
10-456 Olsztyn
www.zsk.olsztyn.pl/przedszkole
Tel: (89) 533-38-44 – sekretariat
Email: przedszkole.swietarodzina@o2.pl
Wejścia na stronę