Rozkład dnia

Grupa 3 i 4 latków

8.00 – 13.00 Realizacja Podstawy Programowej

 

Godziny Plan zajęć dziecięcych
6.30- 7.30 Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze
7:30 – 8:00 Zajęcia wspomagające prowadzone  przez nauczyciela.
Przygotowywanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie z dziećmi.

Zabawy dowolne podejmowane przez dzieci.

8:00-8:30 Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe i tematyczne
8:30-9:00 Przygotowanie do śniadania. Kształtowanie i utrwalanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. Śniadanie Usprawnianie umiejętności samodzielnego jedzenia
9:00 – 9:20 Zajęcia dydaktyczne wynikające z Programu Wychowania Przedszkolnego zaplanowane przez nauczycielki w ramach Planu Miesięcznego
9:20 – 10.00  Zabawy dowolne podejmowane przez dzieci.
10.00– 10.15 II śniadanie
10.20 – 11.50 Pobyt w ogrodzie. Czynności samoobsługowe w szatni (ubieranie się         i rozbieranie). Spacery i wycieczki (lub zabawy ruchowe w Sali jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwalają na pobyt na powietrzu).
11:50 – 12:30 Przygotowanie do obiadu. Obiad. Czynności samoobsługowe.
12:30 – 12:30  Przygotowanie do obiadu. Obiad. Czynności samoobsługowe.
12:30 – 13:00  Słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela
13:00 – 14:15 Odpoczynek poobiedni – słuchanie muzyki lub bajek. Czynności samoobsługowe (rozbieranie się i  ubieranie, toaleta).
14:15 – 14:40 Podwieczorek
14:45 – 16:00 Dziecięce zabawy dowolne. Indywidualna praca wyrównawcza. Utrwalanie wcześniej poznanych treści dydaktycznych.
16:00 – 17:00 Schodzenie się dzieci z wszystkich grup. pobyt na świeżym powietrzu, rozchodzenie się dzieci do domu

 

 

 

 

Grupa 5 i 6 latków

8.00 – 13.00 Realizacja Podstawy Programowej

 

Godziny Plan zajęć dziecięcych
6.30- 7.30 Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze
7.30 – 8.00 Schodzenie się dzieci. Zajęcia wspomagające prowadzone  przez nauczyciela. Praca indywidualna .Przygotowywanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie z dziećmi.
8:00-8:30 Stwarzanie atmosfery sprzyjającej podejmowaniu przez dzieci różnorodnych form aktywności..
Ćwiczenia poranne.
8:30-9:00 Przygotowanie do śniadania. Kształtowanie i utrwalanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. Śniadanie 
9:00 – 10.30  Zajęcia dydaktyczne wynikające z Programu Wychowania Przedszkolnego zaplanowane przez nauczycielki w ramach Planu Miesięcznego, w tym zajęcia umuzykalniając z akompaniamentem.
10.30 – 10.45 II śniadanie
10.45 – 11.50 Pobyt w ogrodzie w tym zabawy ruchowe. Czynności samoobsługowe w szatni (ubieranie się i rozbieranie). Spacery i wycieczki (lub zabawy ruchowe w sali jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwalają na pobyt na powietrzu).
12:00 – 12:30  Przygotowanie do obiadu. Obiad. Czynności samoobsługowe.
12:30 – 13:00  Zabawy dowolne podejmowane przez dzieci.
13:00 – 14:20 Słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela. Zabawy w kącikach zainteresowań. Rozwijanie zainteresowań  i uzdolnień dzieci. Indywidualna praca wyrównawcza.

Swobodne zabawy dziecięce w sali lub w ogrodzie przedszkolnym (w zależności od warunków atmosferycznych). Zajęcia dodatkowe.

14:15 – 14:30 Przygotowania do podwieczorku. Podwieczorek
14:30– 15:00 Dziecięce zabawy dowolne. Indywidualna praca wyrównawcza. Utrwalanie wcześniej poznanych treści dydaktycznych.  Zajęcia dodatkowe.
15:00- 16:00 Łączenie grup 5-6 latków. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.-sala nr 11
16.00-17.00 Zabawy wszystkich przedszkolaków w sali nr 6

Szybki kontakt

Niepubliczne Przedszkole im. Świętej Rodziny
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 11
10-456 Olsztyn
www.zsk.olsztyn.pl/przedszkole
(89) 533-38-44 – sekretariat

Nasze przedszkole

DSC01183

Kalendarium

imagesJP4RVRDQ beznazwy1 imagesBC9DJMBA beznazwy4 beznazwy logo beznazwy2

 

 

 

 

 

Moduły dodatkowe

Tagi

Statystyki

Wejścia na stronę

Strony|Wejścia na stronę |Unikalne

  • Ostatnie 24h: 150
  • Ostatnie 7 dni: 1 027
  • Ostatnie 30 dni: 4 782
  • Teraz ONLINE: 1
Copyright © ZSK / Projekt i realizacja: virtualmedia.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do celów statystycznych. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Swojej przeglądarki.

Zaakceptuj cookies Więcej informacji